Sunday 2 November 2014

NUHA MAYEESA ... 11 Bulan Sudaa;)

Salam semua!! Slmt petangg!
Hari ni saya dah 11 bulan tau!! Kejap jer masa berlalu kan...Apa yg saya dah pandai buat? huhuhu.. x der laa ketara sgt perubahannya dari 11 bulan...

1) saya mmg makan byk..kalo boleh saya xnak berenti mengunyah..ngeee..nasi bleh makan 4 mangkuk sehari :P

2)Saya sudah pandai bangun dan jatuhkan badan sendiri..

3)Saya sudah pandai jalan menyusur tepi sofa..

4)Saya sudah pandai tegur org sekeliling espesili..yg sama baya ngn saya ..peramah kan saya??😄😄

5) Saya sudah pandai makan sendiri bila bg makanan kt tgn saya hihihi

6)Botol pn saya dh rajin pegang sendiri sebab sllu kena paksa ngn Ommey...saya dh bleh pegang sebelah tangan tu :D Ommey cakap berlagak :P

Bulan depan birthday saya la...lalalala..saya nk hadiah aper yerrr (:

Ok.. Ommey nk share gambar sekeping;)


2 comments: