Tuesday 4 November 2014

Nuha & Ommey

Xder catatan pn sehari dua ni. bkn xde idea tp malas. hihihi..arini aku cuti. Nuha demam. cian anak Dara ambo ni haaaa...so, aku amik cuti sbb xsanggup nk tinggalkan dia pd ibu pengasuh. kot dia merengek. ekceli ibu pengasuh ok jerr..itu di mataku la. di belakang tuhan jer tahu... so far dia okey dan baik . aku dh anggap cam mak sendiri lah jgk..nuha demam start smlm slps umurnyer 11 bln. agaknya beralih bulan. pastu dia main2 ngn gusi dia lak. asyik jolok jerrr...sampai nk termuntah pun ade. mesti nk tumbuh gigi nih kott 😊
Nuha selesema dan batuk2. takut dan sgt risau.Xbwk g klinik pon.. Nmpk arini demam cm dh surut dh sikit.. Cuma batuk n berhingusss jelah..yer la sampaikan nk bernafas pun susah. budak kecik mana pandai nk kluarkan kahak sendiri. Ade jugak aku spray kt idung dia.. Nak bg dia slesa la skit kan..kalo x.. Melelelehh..eeeeiii yekk😜 Aku pn tgk xslesa..spray jer nangis..mesti dia pikir kita nk ape2 kan dia. hehe.Cian nuha.....
alhamdulillah, ari nih pun dh ok cikit. tp batuk lom hilang n selsema..walaupun demam, nuha tetap lasak. tdo lambat. huh. Penat nk melayan dia sampai mlm buta.papepon ku tempuhi dgn sabar ...

1 comment: